محمدعلی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک های جمع آوری شده در جشن گلریزان شهرهای قزوین، آبیک، محمدیه، البرز و تاکستان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان هزینه می شود.
وی اظهار داشت: از مجموع کمک خیران 2 میلیارد و 300 میلیون ریال آن مربوط به شهرستان آبیک، یک میلیارد و 760میلیون ریال محمدیه، 2 میلیارد و 150 میلیون ریال تاکستان، پنج میلیارد ریال البرز و 10 میلیارد ریال نیز در جشن گلریزان قزوین جمع آوری شده است.
محمدی یادآور شد: برگزاری جشن گلریزان همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان جهت جمع آوری کمک های مردمی و خیران جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.
وی تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین را 350 نفر اعلام و افزود: میزان بدهی این تعداد زندانی حدود 350 میلیارد ریال است.
به گفته وی، بیشترین جرم زندانیان جرائم غیرعمد استان دیه، مهریه، نفقه، حوادث ناشی از کار، حوادث رانندگی و مالی است.
مدیرکل زندان های استان قزوین میزان کمک های جمع آوری شده خیران در جشن گلریزان سال گذشته این استان را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با این میزان کمک، 309 زندانی مالی با بدهی 280 میلیارد ریالی از زندان های قزوین آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته همچنین 130 میلیارد ریال گذشت شاکیان با همکاری ستاد دیه و مددکاران زندان صورت گرفت: گفت: در پنج سال گذشته یک هزار و 543 زندانی جرائم غیرعمد استان با کمک خیران آزاد شده اند.
7390/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.