به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در دیدار جمعی از قاریان، حافظان و فعالان قرآنی خواهر با وی افزود: خیلی‌ها در جامعه ما قربانی اطلاعات قرآنی شدند و همین که معلومات قرآنی پیدا کردند ابراز رضایت می‌کنند در حالی که هدف رسیدن به معرفت قرآنی است.
وی با تاکید بر اینکه معرفت و اعتقادات قرآنی با جان آدمی عجین است، تصریح کرد: معرفت و اعتقادات قرآنی ماندگار است و نجات بخش انسان در قیامت خواهد بود اما در اطلاعات قرآنی احتمال فراموشی وجود دارد.
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه فعالان قرآنی ‌باید اقامه کنندگان قرآن باشند،افزود: بین خواندن قرآن با اقامه آن تفاوت وجود دارد و برای رسیدن به جایگاهی که قرآن به صورت کامل در جامعه اقامه شود، ‌باید معرفت قرآنی و اعتقادات قرآنی محور قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: معرفت و اعتقادات قرآنی سرمایه و زیرساخت زندگی بر اساس قرآن و دست‌یابی به سبک زندگی اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین توجه به وعده‌های الهی را مایه سعادتمندی و عزت دانست و خاطرنشان کرد: قرآن فرموده دشمن ستمگران و یاور مظلومان باشید و همه جا باید در مقابل ظلم ایستاد و سینه را در مقابل ظالم سپر کرد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.