حسین باجیوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این آکادمی کلاسهای استعدادیابی برای تمامی رده های سنی توسط مربیان مجرب و چهره های شناخته شده فوتبال استان قزوین برگزار خواهد شد.
رییس هیات فوتبال استان قزوین اظهار داشت: هدف از برگزاری کلاس های استعدادیابی در این آکادمی پشتوانه سازی برای فوتبال استان بر اساس متدهای به روز فوتبال است.
وی ادامه داد: نحوه فعالیت و ساختار آکادمی فوتبال استان براساس مدیریت مربیان طراز اول و بین المللی فوتبال استان طراحی شده است تا با حضور آنها استعدادیابی در تمامی رده های سنی فوتبال پایه اجرایی شود.
باجیوند گفت: با راه اندازی آکادمی فوتبال و شناسایی استعداد های فوتبال در سراسر استان قزوین به یقین گام بلندی در راستای ارتقای فوتبال استان قزوین برداشته خواهد شد.

**امکان مخالفت مدارس فوتبال با آکادمی هیات
دبیر هیات فوتبال استان قزوین نیز در این خصوص راه اندازی آکادمی این هیات به خبرنگار ایرنا گفت: هدف استان از راه اندازی این آکادمی آموزش صحیح فوتبال به علاقه مندان و جذب نخبگان فوتبالی است که در این زمینه از امکانات ورزشگاه شهید رجایی و سردار آزادگان بهره گرفته خواهد شد.
محمود عبداللهی خاطر نشان کرد: ساختار این آکادمی برای جذب نخبگان فوتبال و معرفی آنها به باشگاه ها و تیم ها طراحی شده است و چون برای اولین بار در استان اجرایی می شود ممکن است با مخالفت مدارس فوتبال رو به رو شود.
وی اضافه کرد:به کار گیری مربیان طراز اول فوتبال استان از قبیل میر مسعود میرزاده و مجید رضایی در این آکادمی از نقاط قوت ساختار آن است که بدون شک موجب رضایت علاقه مندان و متقاضیان حضور در این آکادمی خواهد بود.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.