به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در بازدید از مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان قزوین،افزود: موارد متعددی در خصوص مشکلات این مراکز مطرح شده که جهت رفع مسایل یاد شده، به تمامی دستگاه های مرتبط ابلاغ و آنها نیز مکلف به اجرای آن در اسرع وقت خواهند بود.
استاندار قزوین با اشاره به جایگاه ویژه روحانیت و طلاب، گفت: روحانیون دینی در مساجد، حسینیه ها و مراکز علمیه ارتباط مستقیم با مردم داشته که این مساله می تواند در خصوص رفع مشکلات فردی و اجتماعی کمک رسان خوبی برای آحاد جامعه باشد.
زاهدی با اشاره به موقعیت حساس کنونی کشور، اظهار داشت: حوزه های علمیه و طلاب می توانند شرایطی را که امروز دشمنان ما از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان برای ما به وجود آورده اند را با تقویت وحدت ملی و روحیه بخشی به همگرایی مردم خنثی کنند.
وی با اشاره به اینکه روحانیت نیز همانند دیگر طبقات جامعه باید در رفاه نسبی قرار داشته و تهیه مسکن یکی از ضروری ترین اولویت های دولت برای تمام اقشار جامعه است، ادامه داد: با توجه به زحمات طلاب علوم دینی، برای قدردانی از این قشر جامعه باید اقدام های لازم برای رفع مسایل و مشکلات آنان با حضور دستگاه های ذیربط به عمل آید.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.