داراب بیرنوندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اهمیت موضوع انشعابات غیرمجاز، این مساله باید در دستور کار جدی همه حوزه های استانی قرار بگیرد تا بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن در برابر آن واکنش نشان دهیم.
وی اظهار داشت: شرکت آبفای شهری قزوین آمادگی کامل دارد تا انشعاب های غیرمجاز را به مجاز تبدیل کرده تا شهروندان بتوانند از خدمات این شرکت به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند.
وی به لزوم جلوگیری از گسترش پدیده انشعاب های غیرمجاز آب در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به جدی بودن معضل کم آبی در قزوین به عنوان یک مساله جدی و بحرانی، برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز و قطع آب در دستور کار ما قرار گرفته است.
بیرنوندی در ادامه از تشکیل 40 فقره پرونده قضائی انشعابات غیرمجاز آب در استان طی چند سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد، 32 پرونده با صدور رای قطعی و پرداخت یک میلیارد و 220 میلیون ریال در حق این شرکت، مختومه اعلام شده است.
به گفته وی، هشت فقره پرونده باقیمانده هم به دلایل مقرر در قانون مراحل رسیدگی در محاکم قضائی را دنبال می کنند.
وی در پایان اضافه کرد: در زمینه تشریک مساعی و صلح و سازش فی مابین، تعداد دیگری از پرونده ها به استثناء موارد یاد شده منجر به مصالحه شده است.
شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با خدمت رسانی به شهروندان 25 شهر، جمعیتی بالغ بر 952 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار داده است.
7390/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.