به گزارش ایرنا سردار رسول سنایی راد در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قزوین و در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس افزود:راهپیمایی امروز مردم ایران، نشانگر مخالفت با سیاست های غلط آمریکایی ها و اقدامات ابلهانه رژیم صهیونیسم در مقابله با فلسطین است.
وی اضافه کرد:این حرکت حاصل بصیرت مردم و اشتباه محاسباتی دشمن است و دشمن نمی تواند درک کند که ایستادگی در برابر این شیطان، تاب آوری ملت ایران را افزایش می دهد.
وی با بیان اینکه آمریکا تنها در شرایطی وارد جنگ با کشورها می شود که برای آن پیروزی داشته، مصونیت آن در حوزه راهبردی حفظ و جنگ طولانی نشود گفت:درباره جنگ با ایران هیچ کدام از این سه شرط برای دولت آمریکا تضمین نمی شود.
سردار سنایی راد با بیان اینکه افتخار پایان تروریسم تکفیری هم به نام ایران ثبت شد، گفت:نظام استکباری با وجود آنکه بعدها ائتلاف ضد داعش تشکیل داد اما از همان ابتدا با تصور اینکه کمترین هزینه را خواهد داشت به حمایت از داعش پرداخت.
وی خاطرنشان کرد:امروز توان بازدارندگی موشکی ایران به حدی از پیشرفت رسیده که مقام معظم رهبری اعلام می کنند در مقابل هر شلیک موشکی10موشک را شلیک خواهیم کرد.
معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:امروز دیگر هم تجربه برجام و هم سرنوشت برآمده از ملت فلسطین به ما می گوید چاره ای جز مقابله نداریم.
سنایی راد اضافه کرد:آنچه موجب شده تا اسراییل از شعار از نیل تا فرات کوتاه بیاید همین جنبش های الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد:امروز اگر سید حسن نصرالله با تکیه بر مقاومت به چنین جایگاهی دست یافته است، ناشی از پیام بزرگ عاشورایی و الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.
سردار سنایی راد گفت: نظام استکباری با تمام توان خود به دنبال بدیلی برای انقلاب اسلامی بوده تا تاب آوری ملت ایران را پایین بیاورد در حالی که مقاومت مسلمانان نه تنها در ایران بلکه به اقصی نقاط جهان تسری یافته است.
وی گفت:ترامپ نمی تواند ما را به وضعیت قبل از برجام برگرداند چرا که امروز چهره کریه او تا حدی در بین انظار جهانی شناخته شده که حتی متحدان اروپایی او هم دریافته اند که چندان قابل اعتماد نیست.
راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر مرکز استان قزوین در 102 نقطه دیگر این استان برگزار شد.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.