به گزارش ایرنا، مردم مومن و روزه دار قزوین با حضور پرشور و دشمن شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری را در عمل به وظایف دینی و انقلابی خود به کارنامه پرافتخارشان افزودند و همچنین دوباره با آرمان های بلند بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح او، مقام معظم رهبری عهد بسته و تجدید پیمان کردند.
شعارهای 'مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل' در راهپیمایی امروز روز جهانی قدس توسط مردم قزوین، خشم و انزجار مردمان این دیار همچون دیگر هموطنان نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان مستکبر آن بر علیه ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشت.
راهپیمایان هم چنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین فلسطین آزاد خواهد شد، فلسطین پاره تن اسلام است از آزادی قدس شریف از چنگال رژیم اسرائیل حمایت کردند.
حضور اقشار مختلف قزوین از دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان و کارگران گرفته تا کسبه و اصناف و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، رانندگان، طلاب و روحانیون به همراه نیروهای جان بر کف مسلح و همچنین جانبازان و خانواده معظم شهدا در این راهپیمایی پرشور و باشکوه قابل توجه و چشم نواز بود.
راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین 2 مسیر خیابان آیت الله طالقانی،میدان آزادی، خیابان امام خمینی(ره) و میدان میرعماد، خیابان نادری، میدان آزادی، خیابان امام خمینی(ره) برگزار و به مسجد النبی(ص) میعادگاه نماز جمعه ختم شد.
راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس امروز جمعه در 120 شهر و روستای استان قزوین برگزار شد.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانسته و از مسلمانان جهان خواستند در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی به نمایش بگذارند.
6012/3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.