محمود احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در مدت یاد شده یک هزار و 556 پرونده در بخش کالا و خدمات، 55 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و همچنین 83 پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی و در نهایت نیز مختومه شدند.
وی اضافه کرد: با بررسی و رسیدگی به این تعداد پرونده از سوی سازمان تعزیرات حکومتی، متخلفان به پرداخت 46 میلیارد ریال محکوم شدند.
احمدی ادامه داد: عملکرد تعزیرات حکومتی استان در 2 بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز 90 درصد و در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز در این مدت 94 درصد بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: رسیدگی دقیق به پرونده ها و اجرای فوری آنها از جمله موضوعات مورد تاکید در این سازمان بوده تا تعیین مجازات جنبه بازدارندگی خود را داشته باشد.
وی یادآور شد: تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع مهم در رسیدگی به تخلفات اقتصادی از صدر اسلام تاکنون با عناوین مختلف جریان داشته و پس از انقلاب اسلامی نیز به شکلی فعال تر در راستای حفظ حقوق مردم فعالیت کرده است.
اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین دارای هشت شعبه رسیدگی در مرکز استان، یک شعبه در تاکستان و یک شعبه در بوئین زهرا است.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.