علی پرزحمت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به میزان افزایش تقاضای برخی کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی بازار آغاز و نظارت بر آنها نیز تشدید شد.
وی ادامه داد: 60 بازرس مستقل و 53 ناظر افتخاری به صورت غیرمستقیم در سطح شهر به کالاهای اساسی این ایام در مراکز اقتصادی و فروشگاه های عرضه مواد پروتئینی، لبنی و سایر اقلام نظارت می کنند.
به گفته وی، رسیدگی سریع به شکایات مراجعه کنندگان نیز از اولویت کار این سازمان بوده که با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی یک شعبه سیار برای رسیدگی به شکایت های مردمی تشکیل شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه اصناف استان از جمله اتحادیه های صنف پوشاک، خواروبار فروشان و قنادان در راستای نظارت بر قیمت ها همکاری و مشارکت خوبی داشته و بازرسان خود را در این زمینه فعال کرده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین یادآور شد: نمایشگاه طرح ضیافت استان نیز در راستای تعدیل قیمت ها و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی برگزار و کالاهای مورد نیاز مردم از جمله مواد پروتئینی، گوشت، مرغ، لبنیات، مواد غذایی و شیرینی با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه شد.
وی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، جشنواره های فروش طرح ضیافت در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای کوروش، رفاه، اتکا و هایپر مارکت ها برگزار و با هماهنگی های صورت گرفته نیز تخفیف های 10 تا 20 درصدی بر روی کالاهای اساسی اعمال شد.
پرزحمت اضافه کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم همچنین با قیمت های ویژه ستاد تنظیم بازار از جمله برنج، شکر، گوشت مرغ و قرمز منجمد در سطح استان به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها نیز توزیع شد.
پرزحمت در پایان افزود: سامانه 124 برای رسیدگی به شکایت های مردمی در نظر گرفته شده و شهروندان می توانند گزارش های خود را برای رسیدگی در اسرع وقت به این شماره اعلام کنند.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.