آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه به مناسبت سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امام راحل بنده ناب و خالص خداوند بودند و همه عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به دین گذراندند.
امام جمعه قزوین از بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان عالمی برجسته که با قیام خود دنیا را تحت تاثیر قرار دارد، یاد کرد و گفت: وقتی مردم خلوص نیت امام خمینی (ره) مشاهده کردند، دل در گرو اندیشه های ناب ایشان دادند و با او برای برچیدن بساط رژیم طاغوت همراه شدند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امام خمینی(ره) همچون نوری درخشان در ظلمت بودند که با هدایت های خود توانستند رژیم ظلم و بیداد پهلوی را از میان برده و نظام جمهوری اسلامی ایران مطابق با خواسته ملت و براساس اهداف دینی و ایمانی در کشورمان مستقر سازند.
وی با بیان اینکه روح بلند بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی دل در گرو مکتب پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین(ع)، داشت: امام راحل همه اعمال و حرکات خود را با خلوص نیت و برای رضای خداوند انجام داد.
آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: همه برای حفاظت و پاسداشت از آرا و اندیشه های امام راحل و همچنین حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی باید به اصول و مبانی دینی و قرانی ملتزم و پایبند باشیم و نگذاریم تا این انقلاب بدست نامحرمان بیافتد.
3013/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.