به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علیرضا ترابی روز یکشنبه در دیدار با سرمایه‌گذارانی که برای مذاکره در خصوص برج‌ های مسکونی الهیه، بادامستان و ستاره پونک دعوت شده ‌بودند، افزود: پروژه‌های یاد شده به دلیل ناتوانی مالی سرمایه‌گذار، نیمه‌ تمام مانده‌ که این حوزه در حال خلع ید و جایگزین کردن سرمایه‌گذاران جدید است.
وی ادامه داد: با مدیریت جدید تلاش داریم تا ریسک و بازده طرح ها بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته تا ضمن تضمین سود سرمایه گذاران، شهرداری نیز به خواسته های خود در این زمینه دست یابد.
به گفته وی، با توجه به شرایط کنونی اقتصادی، شاید یک سرمایه گذار به تنهایی موفق به پیشبرد پروژه های خود نباشد اما با قرار گرفتن در کنار سایر سرمایه گذاران و با تشکیل کنسرسیوم، بتواند موانع پیش روی خود را بردارد.
در پایان این نشست مدیران عامل شرکت های سازنده در جلسه به همراه سرپرست معاونت سرمایه گذاری از طرح های نیمه تمام بادامستان و الهیه بازدید کردند.
پروژه برج ‌های مسکونی الهیه در ضلع شمال شهرک مینودر و بادامستان در ضلع غرب انتهای بلوار آزادگان در دستور کار واگذاری به سرمایه‌ گذاران جدید قرار گرفته ‌است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.