سید مجید موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از رسانه ها آخر هفته گذشته خبری در خصوص تعطیلی موقت کارخانه های فوق و بلاتکلیفی دست‌کم 300 کارگر منتشر کرد که این موضوع صحت نداشته و بی پایه و اساس است.
وی ادامه داد: این 2 کارخانه از سال های گذشته ورشکسته شده بودند اما زیر نظر اداره تصفیه و امور ورشکستگی مشغول فعالیت هستند.
این مسئول گفت: اداره تصفیه و امور ورشکستگی این 2 کارخانه را به یک سرمایه گذار اجاره داده است که اکنون به مساله کوچکی با اجاره کننده برخورد کرده و این به معنی تعطیلی و عدم فعالیت نیست.
وی افزود: بزرگ کردن مشکلات، سیاه نمایی و ناامید کردن کارگران در این شرایط به هیچ وجه از یک رسانه داخلی انتظار نمی رود و امیدواریم اصحاب رسانه به رعایت موازین اخلاقی و رسانه ای پایبند باشند.
موسوی اضافه کرد: کارگران این 2 واحد صنعتی به هیچ وجه بلاتکلیف نیستند و اداره تصفیه و امور ورشکستگی در هر شرایطی حقوق آنها را پرداخت خواهد کرد.
شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد که بخش کوچکی از آنها به دلیلی مدیریت ناصحیح،کمبود نقدینگی، فرسودگی ماشین آلات و فناوری و کمبود بازار فروش با مشکل مواجه هستند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.