نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در شورای فرهنگی، اجتماعی زنان استان گفت: اگر شایسته سالاری به معنای واقعی صورت پذیرد، حضور ۳۰درصدی زنان در سطوح مدیریتی به خودی خود به ۴۰تا۵۰درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیده زرآبادی در شورای فرهنگی اجتماعی اقتصادی زنان استان که با حضور استاندار برگزار شد گفت: روند انتخاب مدیران زن در قزوین مثبت است، نگاه صحیح استاندار در این مقوله منجر به انتقال این طرز فکر به سایر نهادهای استان شده است.

زرآبادی درباره وضع معیشتی زنان رسانه استان افزود: مقوله رسانه اهمیت و حساسیت بالایی دارد، از آن رو که وظیفه رسانه انتقال صحیح اخبار است اگر به وضع معیشتی اصحاب رسانه اهمیت داده نشود ممکن است این مهم به انحراف کشیده شود و مسلما چنین رخدادی تبعات جبران ناپذیری در جامعه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود:شرایط فعلی جامعه نیاز به امید و آرامش دارد کسانی که منتقل کننده آن به جامعه هستند خود نیز نیازمند آرامش هستند، من به شخصه هرچه در توانم باشد برای پیشبرد اهداف کمیته رسانه دریغ نخواهم کرد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی  درباره اظهارات  کمیته حقوقی شورا ، نسبت به آموزش  مهارتهای زندگی و مسائل حقوقی گفت:در قوانین مرتبط با زنان خلاءهایی وجود دارد که نیاز به اصلاح آن است،خیلی از موارد هم قانون های خوبی وجود دارد که به علت عدم اطلاعات کافی بانوان نسبت به این قوانین، حقوقشان ضایع می‌شود.

وی در ادامه خطاب به کمیته حقوقی گفت:  علاوه بر پرداخت به مباحث آموزش مهارتهای زندگی، در کمیته حقوقی باید به وضعیت زنان در بند رسیدگی شود از آن رو که همه اعتقاد داریم ستون اصلی خانواده بانوان هستند و زن نقش همگرایی و تحکیم را در خانواده ایفا می کند.

.

//زنان  تاجر قزوینی گوی سبقت را از مردان می دزدند!!//

زرآبادی در رابطه یا فعالیتهای تجاری زنان خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی بانوی فعال اقتصادی در استان وجود دارد که حتی در بعضی موارد گوی سبقت را از مردان نیز رو بوده اند، در اتاق بازرگانی  نیز شاخه زنان بازرگان تشکیل شده است و این نقطه شروع بسیار خوبی برای موفقیت های بیشتر اقتصادی در استان است.

 

زرآبادی در پایان در خصوص کمیته ورزش و سلامت، اظهار داشت:

سیاستگذاری ها در خصوص سلامت و ورزش زنان تا به حال درست نبوده است از طرفی عدم توجه به سرانه فضاهای مورد نیاز ورزشی برای بانوان  و از سوی دیگر وجود مشکلات فرهنگی در این زمینه سلامت زنان جامعه ما را تحت تاثیر قرار داده است.

گفتنی است در خصوص درخواست  نظر صریح مهندس زرآبادی از استاندار نسبت به تعیین تکلیف محل از پیش تعیین شده برای پارک بانوان ، استاندار محل مورد نظر را صراحتا برای  پارک بانوان اعلام نمود و هرگونه تغییر کاربری آن را رد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.