به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار، ویژه طرح ضیافت افزود: مسئولان ذیربط همواره باید در چنین مواقع و با دوراندیشی، جلوتر از زمان خود را پیش بینی کرده تا در آینده برای تامین نیازهای خود با مشکل روبرو نشوند.
وی با بیان اینکه همه مسایل مربوط به کمبودها و افزایش قیمت های احتمالی در بازار باید از قبل پیش بینی شود، اظهار داشت: کنترل همیشگی بازار عرضه باعث می شود تا از هرگونه افزایش قیمت و یا کمبود کالا جلوگیری به عمل آید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حوزه نهاده های دامی نیز این استان با مشکلی روبرو نیست و همه نیاز مرغداران به میزان کافی ذخیره سازی شده است.
حبیبی به توزیع تخم مرغ نیز اشاره کرد و افزود: با پیش بینی ها به عمل آمده در صورت پاسخگو نبودن تولیدات استان در این بخش، نیاز مردم بلافاصله از سایر استان ها و یا به صورت واردات از کشورهای دیگر تامین خواهد شد.
به گفته وی، هر هفته 12 تن گوشت گرم وارداتی به منظور جلوگیری از افزایش میزان قیمت به استان وارد می شود.
حبیبی ادامه داد: با ادامه ذخیره سازی مرغ منجمد در استان، علاوه بر حمایت از مصرف کننده، تولیدکنندگان نیز با امنیت کافی به تولید خود ادامه می دهند.
در ادامه این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: برای نهاده های مورد نیاز مرغداران 2 هزار و 500 تن ذرت و یک هزار تن سویا تامین شده است.
فاطمه خمسه به اجرای طرح ضیافت اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح برای ماه مبارک رمضان 480 تن سهمیه برنج در نظر گرفته شد که تاکنون 323 تن حواله صادر و به تناسب نیز در همه شهرستان های استان توزیع شده است.
وی در پایان اضافه کرد: 15 تن گوشت قرمز گرم و 29 تن گوشت قرمز منجمد از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در استان توزیع شده است.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.