به گزارش ایرنا،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در دیدار با تشکل السابقون خواهر قزوین افزود: باید قدردان نقش بانوان در پیشبرد اهداف عالی انقلاب و نظام باشیم.
وی همچنین گفت: بانوان قزوینی نیز در پیروزی، تثبیت و استحکام انقلاب اسلامی و کمک به پیشبرد اهداف آن سهیم بوده اند و امروز نیز این رویه را شاهد هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین نقش بانوان را در ثبت حماسه هشت سال دفاع مقدس موثر دانست و گفت: اگر رشادت های مادران و همسران ایثارگر و فداکار رزمندگان در استقبال از حضور آنان در جهبه های حق علیه باطل نبود، این موفقیت را شاهد نبودیم.
آیت الله عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش موثر بانوان در پیشبرد اهداف پیامبران و ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت حوا، حضرت مریم (س)، حضرت خدیجه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه‌ والای بانوانی هستند که در مسیر تعالی دین حرکت کردند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بانوان حضرت زینب (س) را باید الگوی خود قرار دهند،افزود: آن حضرت پس از شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش با همه وجود و با تحمل همه سختی ها جانانه از دین و ارزش ها دفاع کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود انسجام و وحدت را لازمه پیروزی در هر کار عنوان کرد و گفت: خداوند انسان را به کار جمعی دعوت کرده است و در این حوزه برای رسیدن به موفقیت های واقعی نیازمند تقوا هستیم.
امام جمعه قزوین در ادامه از بانوان حاضر در این جمع خواست تا دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف بویژه اجتماعی و فرهنگی را مورد توجه قرار داده و برای رفع آنها بکوشند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.