محمدعلی حضرتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مناطق نمونه گردشگری استان شامل باراجین، یله گنبد، آبگرم، باغ تابان، کامان و زرشک و دریاچه اوان هستند.
حضرتی ادامه داد: ما این نقاط را به عنوان مناطق نمونه گردشگری استان قزوین به رسمیت می شناسیم با این وجود برای جذب گردشگر و توسعه زیرساخت های این حوزه در سایر نقاطی که تا قبل از به عنوان نقاط نمونه شناخته می شدند، تلاش خواهیم کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین ادامه داد: سایر مناطق که پیش از این به عنوان نمونه گردشگری از آنها نام برده می شد به عنوان منطقه یا روستای هدف گردشگری شناخته می شوند.
وی اظهار داشت: کاهش تعداد مناطق نمونه گردشگری در راستای ساماندهی بهتر به وضع این مناطق از جمله در زمینه جذب سرمایه گذار، تمرکز و برنامه ریزی بهتر بر روی اهداف مرتبط با جذب گردشگر و دستیابی سریع تر به برنامه های مرتبط با تقویت اکوتوریسم انجام شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: قزوین علاوه بر ظرفیت های قابل توجه به لحاظ برخورداری از آثار تاریخی، در حوزه گردشگری طبیعی از جمله روستاگردی نیز استعدادهای نهفته زیادی دارد که تلاش داریم تا آنها را شکوفا کنیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.