دبیر هیات کاراته استان قزوین روز شنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه این دوره از رقابت ها با استقبال خوب کاراته کاران استان رو به رو شد و توزیع مدال ها نیز حکایت از رونق این ورزش مفرح و پرمدال در بین مردم دارد.
حمیدرضا داوری افزود: به دلیل استقبال خوب تیم های شرکت کننده و با هدف ایجاد انگیزه بیشتر در بین کاراته کاها، نتایج جدول رده های سنی به طور مستقل محاسبه و به تیم های برتر جام و احکام قهرمانی اهدا شد.
وی در پایان اضافه کرد: رقابت های قهرمانی کاراته خردسالان و نونهالان جام رمضان استان به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و با حضور 350 کاراته کای قزوینی در سالن ورزشی محمودآباد نمونه برگزار شد.
مسابقات کاراته جام رمضان قزوین از سوم خردادماه آغاز و در پایان و در رده سنی خردسالان گروه A باشگاه المهدی اقبالیه، آکادمی کاراته نوروزی و تیم حیدرکرار ضیاءآباد به عنوان های نخست تا سوم دست یافتند.
در گروه B رده سنی خردسالان که در 2 جدول الف و ب برگزار شد، تیم های شهرداری بوئین زهرا، آکادمی نوروزی ب و تیم شهید هادی محمدیه در جدول الف و تیم های آکادمی نوروزی، باشگاه قائم و تیم کانون امام محمدیه در جدول ب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رده سنی نونهالان و در جدول الف تیم های حضرت ولی عصر (عج) بیدستان، اویتا تاکستان و باشگاه تات کای دانسفهان و در جدول ب این رقابت ها شهید پلارک محمدیه، آکادمی نوروزی و منتظران ظهور اول تا سوم شدند.
استان قزوین حدود سه هزار بیمه شده ورزشی در رشته کاراته دارد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.