منصور جلیلوند روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این آموزش ها به یکهزار و 565 متقاضی ارائه شد که یک هزارو 128 نفر از آنان را مردان و بقیه را زنان تشکیل می دادند.
وی با اشاره به پراکندگی آموزشگاه های مهارتی در نقاط مختلف استان،گفت: آموزش های مهارتی ارایه شده دربخش دولتی شامل آموزش درمراکز ثابت دولتی، زندان، پادگان،مناطق روستایی، جوار دانشگاه، صنایع و صنوف، سکونت گاههای غیررسمی، مهارت آموزی در محیط کار واقعی و تفاهم نامه های منعقده انجام شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین رشته های فنی مورد نیاز صنایع ، رایانه ، تلفن همراه، الکترونیک و برق را از جمله مهارتهای ارائه شده دانست و گفت: آموزش‌های مهارتی یکی از ابزار‌های مورد نیاز برای توسعه اشتغال در سطح جامعه به شمار می رود و توانمند‌سازی نیروی انسانی با استفاده از این آموزش‌ها امکان‌پذیر می شود.
وی افزود: قزوین یکی از استان‌های صنعتی در سطح کشور تلقی می‌شود که ارتقاء سطح مهارتی افراد برای اشتغال در بخش‌های صنعت امری مهم و ضروری تلقی می‌شود و در این راستا همه ساله با تمام توان نسبت به ارائه آموزش‌های مهارتی به متقاضیان اقدام می شود.
6104*6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.