در این مطلب اشاره شده که با وجود اهمیت طرح و همچنین وعده های دولت مبنی بر افتتاح این راه آهن در سال 95، هنوز مردم منتظر افتتاح این پروژه بزرگ هستند.
در مطلبی دیگر با تیتر نت های خیابانی، کاسپین قزوین از وضعیت موسیقی خیابانی گزارش داده است.
در این گزارش، پویا فلاحی نوشته است: البته در قزوین هنوز به آن شکل، موسیقی خیابانی رواج پیدا نکرده است و بیشتر در مناسبت های مختلف می توانیم این هنرمندان را در خیابان ها ببینیم. حضور این هنرمندان بدون هیچ بهانه و مناسبتی در خیابان های شهر، به طور قطع تاثیر خوبی بر روحیه مردم خواهد داشت و چه خوب است که این هنرمندان را مدیریت شده در شهر ببینیم.
کاسپین قزوین همچنین در صفحه ورزشی خود گفت و گویی با فاطمه اعتدادی، فوتسالیست قزوینی داشته و وی در این مصاحبه با انتقاد از صدا و سیما گفته است: در مسابقات آسیایی فوتسال بانوان این مردم و فضای مجازی بودند که از تیم حمایت کردند.
موسیقی از دل مردم الموت مطلب دیگری از این نشریه است که در آن مهرداد جعفری به پیشینه موسیقی در بین مردم منطقه الموت پرداخته و نوشته است: متاسفانه امروزه به دلیل رونق شهرنشینی و ترک روستاها و همچنین هجوم و نفوذ فرهنگ های شهرنشینی اکثر این مراسمات از بین رفته و به فراموشی سپرده شده است.
2هفته نامه کاسپین قزوین به مدیر مسئولی مصطفی میرزایی و سردبیری مسعود میرزایی منتشر می‌شود.
استان قزوین دارای 107 رسانه از جمله خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه است.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.