حمید نوری نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسامی نامزدهای نهایی پس از تعیین صلاحیت آنان منتشر خواهد شد و کار تبلیغات این افراد از 24 تا 31 خرداد ماه جاری انجام می شود.
وی یادآور شد: انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی کشاورزی استان همزمان با سراسر کشور اول تیرماه انجام می شود.
نوری نیا با بیان اینکه نظام مهندسی کشاورزی قزوین دارای 3 هزار و 400 نفر عضو است،اظهار کرد: آندسته از اعضا که کارت های عضویت خود را تمدید کرده اند مجاز به شرکت در انتخابات یاد شده هستند.
وی یادآور شد: از بین نامزدها هفت تن از برگزیدگان به عضویت هیات مدیره نظام مهندسی کشاورزی استان درمی آیند و چهار تن نیز شامل 2 نفر به عنوان نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، یک نفر نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست و یک نفر نماینده وزارت علوم از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به شکل انتصابی به ترکیب اعضای هیات مدیره افزوده می شوند.
نوری نیا اظهار کرد: تشکیلات نظام مهندسی کشاورزی استان قزوین از سال 82 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون چهار دوره هیات مدیره داشته ایم.
وی، نظام مهندسی کشاورزی را تشکیلاتی از بخش خصوصی که به یاری سازمان جهاد کشاورزی آمده و به نوعی بازوی دولت است دانست و یادآور شد: صدور پروانه های بهره برداری در بخش های مختلف پس از کارشناسی و همچنین ارایه خدمات آموزشی و رفاهی به اعضا از مهم ترین فعالیت های ما به شمار می رود.
نظام مهندسی کشاورزی استان قزوین دارای سه هزار و 400 عضو شامل کارشناس، کارشناس ارشد و دکترای کشاورزی در 27 گرایش است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.