به گزارش ایرنا، این مسابقات با حضور هشت تیم در 2 گروه با عنوان جام رمضان و یادواره پیشکسوت این رشته، زنده یاد سید رحمت الله مصلایی در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی پیگیری می شود.
تیم های شرکت کننده در این مسابقات شامل محمدیه، جوانان قزوین، نوجوانان قزوین، تیم نظام مهندسی ساختمان، دانشگاه علوم پزشکی، تیم آینده سازان البرز، دهیاری پیریوسفیان و قنادی پرستو هستند.
دبیر هیات بسکتبال قزوین در رابطه با این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: بسکتبال در استان از ظرفیت بسیار زیادی برخوردار بوده و همیشه با استقبال مردم روبه رو شده است.
امید حمیدی افزود: پارسال مسابقات بسکتبال قزوین در همه رده ها با استقبال علاقه مندان برگزار شد و امیدواریم در سال جاری با حضور یک تیم لیگ برتری در استان بتوانیم به این علاقه مندی ها پاسخ دهیم.
وی با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای این رشته در استان گفت: همواره بسکتبالیست های استان در اردوی تیم ملی حضور می یابند که در آخرین مورد سید امیر رضا شه روش به دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 22 سال دعوت شده است.
این مسئول ورزشی افزود: این اردو از شامگاه امروز در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است و تا روز جمعه چهارم خردادماه جاری ادامه می یابد.
وی همچنین گفت: شه روش سابقه قهرمانی در آسیا و حضور در رقابت های جهانی رده سنی جوانان را در کارنامه دارد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.