حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح خیمه های معرفت با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی و ترویج سبک زندگی اسلامی واجرای نیات وافقین درایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: 50 مبلغ دینی بومی و غیربومی در راستای این طرح به ارایه خدمت می پردازند.
حجت الاسلام عادل اظهار کرد: در خیمه های معرفت غرفه کودک و نوجوان ، مشاوره خانواده ، خدمات چند رسانه ای و غرفه پرسش و پاسخ و همچنین ایستگاههای صلواتی دایر است و به زائران خدمات مربوطه را ارایه می کند.
وی در ادامه یاد آور شد: امامزادگان قزوین در قالب طرح ضیافت الهی، با افطاری های ساده پذیرای روزه داران هستند.
حجت الاسلام عادل افزود: براساس بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح سفره های افطاری ساده این موضوع در سال جاری به صورت ویژه در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.
این مسئول اظهار کرد: برپایی سفره افطاری بر اساس نیت واقفین خیر اندیش ازجمله برنامه های طرح ضیافت الهی است و اجرای جزء خوانی، تفسیر، محفل انس با قرآن،بیان احکام و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی مردم ازدیگربرنامه های این طرح می باشد.
وی یادآور شد: مراسم شب های احیاء، برگزاری مراسم ویژه میلاد امام حسن (ع)، سخنرانی توسط ائمه جماعات و اعزام 50 مبلغ دینی به مناطق محروم و برپایی نماز عید فطر از دیگر برنامه های این ماه مبارک توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه است.
استان قزوین دارای 226 امامزاده، 20 بقعه متبرکه، یک بقعه انبیاء و چهار مقبره است.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.