داوود ارجینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع این بسته ها نیز از نیمه دوم ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: در قالب این طرح که هر ساله با تاسی از سیره حضرت علی(ع) در کمک به نیازمندان اجرا می شود، کمک های مردم و خیران جمع آوری و پس از بسته بندی و آماده سازی بین جامعه هدف که بیشتر آنها بیماران و معلولان نیازمند، افراد سرپرست خانوار یا افراد بی سرپرست هستند توزیع می شود.
وی اضافه کرد: بر خلاف دوره های گذشته این طرح که سبدهای اهدایی تنها شامل مواد غذایی بود در سال جاری از خیران خواسته ایم هر نوع کمکی که در توان دارند برای این طرح اهدا کنند.
ارجینی ادامه داد: برپایی سفره های افطاری با عنوان سفره مهربانی در شعب مختلف جمعیت هلال احمر استان ویژه ایتام و نیازمندان نیز از دیگر برنامه های طرح همای رحمت است که با تلاش خانه های داوطلبی و مشارکت خیرین انجام می شوند.
وی همچنین گفت: در طول سال افراد و بیماران خاص و صعب العلاج زیادی جهت دریافت کمک برای تهیه دارو و درمان خود به جمعیت هلال احمر مراجعه می کنند که در سال جاری به همین منظور جشن گلریزانی را نیز با حضور خیران در ایام ماه مبارک رمضان برپا خواهیم کرد.
وی افزود: در سال گذشته 236 پرونده از بیماران خاص در جمعیت هلال احمر استان تشکیل شده است که با کمک های خیران مبلغ یک میلیارد و 760میلیون ریال برای کمک به آنها جمع آوری شد.
درسال گذشته پنج هزار و 150 سبد غذایی در قالب طرح همای رحمت بین نیازمندان قزوین توزیع شد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.