سیروس صارمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها شامل یک کارخانه تولید آب معدنی و 2 کارخانه تولید شن و ماسه هستند.
وی اظهار کرد: خط تولید این واحدها در صورت رفع نقص و رعایت موارد خواسته شده از سوی استاندارد، دوباره فعال می شود.
مدیرکل استاندارد قزوین با بیان اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی رویکرد این دستگاه پشتیبانی هرچه بیشتر از تولیدکنندگان است،افزود: البته حمایت از محصول داخلی نباید به گونه ای تعبیر شود که ما باید از تولید هر کالایی ولو غیراستاندارد و با کیفیت پایین که جان و مال و سلامت مردم را تهدید می کند، پشتیبانی کنیم.
مدیرکل استاندارد قزوین خاطرنشان کرد: با تولید اجناس بی کیفیت و نامرغوب اعتماد مردم نسبت به این دسته از کالاها پایین آمده و یا از بین می رود و این موضوع بر اقبال جامعه به محصولات داخلی تاثیر منفی می گذارد.
این مسئول گفت: اگر به کالاهای نامرغوب و غیراستاندارد اجازه تولید دهیم حق تولیدکنندگانی که محصول استاندارد و با کیفیت عرضه می کنند، نادیده گرفته می شود.
مدیرکل استاندارد قزوین با بیان اینکه ما حامی تولیدکنندگانی که به حقوق مردم احترام گذاشته و کالای استاندارد تولید می کنند هستیم و همراه آنان خواهیم بود، گفت: ما موظفیم اجازه تولید محصول نامرغوب و بدون کیفیت را به کسی ندهیم چرا که اگر در خصوص انجام وظایف خود اغماض کنیم سلامت و ایمنی مردم به خطر می افتد.
صارمی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راه ها برای افزایش رغبت مردم نسبت به محصولات داخلی تلاش تولیدکنندگان برای تولید کالای استاندارد و مرغوب و افزایش کیفیت در اجناس است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.