فاطمه اعتدادی روز سه شنبه در حاشیه مراسم استقبال از خود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به خاطر گل هایی که در این رقابت ها به ثمر رساندم کنفدراسیون فوتبال آسیا به من لقب ماشین گل زنی را داد که از این اتفاق بسیار خوشحال شدم چون در این بازی ها با آمادگی بسیار زیادی حضور یافته بودم.
این بازیکن با سابقه تیم ملی گفت: با آمادگی کامل در رقابت های جام ملت های آسیا حضور یافتم و هر شوتی که زدم به گل تبدیل شد.
وی با اشاره به خانم گلی خود در این رقابت ها، افزود: من و سارا شیربیگی دیگر ملی پوش تیم ملی با ثبت 9 گل به عنوان خانم گلی دست یافته بودیم ولی کاپ خانم گلی به شیربیگی به دلیل یک پاس گل بیشتر تعلق گرفت.
اعتدادی افزود: مهم نیست که کاپ خانم گلی به چه کسی رسیده است بلکه قهرمانی تیم ملی بانوان ایران اهمیت دارد که خوشبختانه به آن دست یافتیم.
وی ادامه داد: شیرینی این قهرمانی آنقدر زیاد بود که دیگر به فکر کاپ خانم گلی نبودم و در واقع با رسیدن به هدف واقعی و اصلی خود بسیار خوشحالم.
ملی پوش قزوینی تیم ملی فوتسال زنان افزود: سطح مسابقات در این دوره بسیار بالا بود و همه تیم ها نسبت به سالهای گذشته با آمادگی و آینده نگری بیشتری حضور یافته بودند.
وی افزود: تیم ملی ایران نیز با اقتدار تمام بهتر از گذشته در این دوره از رقابت ها حضور یافت و موفق شد با شکست حریفان برای دومین بار به عنوان پرارزش قهرمانی جام ملت های آسیا دست یابد.
اعتدادی که 11 سال است سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتسال زنان را دارد،اضافه کرد: چین،ژاپن و تایلند رقیب های بسیار جدی ایران بودند که با آمادگی بسیار زیادی دراین رقابت ها حضور یافته بودند اما در نهایت از ایران شکست خوردند.
این فوتسالیست قزوینی ادامه داد: وضعیت فوتسال بانوان استان نسبت به گذشته بهتر شده است ولی نداشتن نماینده در لیگ برتر بدلیل مشکلات مالی بسیار ناراحت کننده است.
وی ادامه داد: امیدواریم با همت مسئولان و فراهم ساختن ظرفیت های لازم زمینه برای رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی استان در بخش بانوان فراهم شود.
تیم ملی فوتسال بانوان هفته جاری به عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا در تایلند دست یافت.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.