به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین مجید تلخابی روز سه شنبه در یادواره شهدای روحانی و مداحان استان قزوین افزود: اگر راهی جز در مسیر ولایت برداریم با خسارات زیادی مواجه خواهیم شد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه نباید هیچ گاه مقابل دشمن از خود ضعف نشان دهیم،خاطرنشان کرد: اگر در مقابل دشمنان ضعیف ظاهر شویم آنان برای گرفتن امتیاز بیشتر گستاخ می شوند اما هر چقدر مقاومت کنیم، عقب نشینی می کنند.
نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید بدون محدودیت فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود را دنبال کنیم،گفت: پیشرفت در حوزه هسته ای از نیازها و ضرورت های کشور است و برای پاسخگویی به نیاز 20 هزار مگاوات برق و تامین خواسته های خود در امور پزشکی و نانو و سایر مسائل به این دانش و پیشرفت در آن نیازمندیم.
وی در ادامه یاد و خاطره شهدای روحانی را گرامی داشت و گفت: روحانیت در طول تاریخ با اهداف الهی و مقدس در جهت روشنگری و بیدارسازی وجدان ها قدم برداشته است.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیت با توجه به توطئه های جدید دشمنان علیه نظام باید هوشیارتر از گذشته عمل کند،خاطرنشان کرد: روحانیون باید ضمن شناخت توطئه های دشمن، مردم را با راههای مقابله با آنها نیز آشنا کنند.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.