به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، معصومه مرادیان افزود: این طرح با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی با عنوان مسیر کسب و کار من، همزمان با سراسر کشور در قزوین و برای 100 جوان صاحب ایده برگزار می شود.
وی ادامه داد: این طرح با هدف آگاه سازی مخاطبان از مزیت های اقتصادی و فرصت های کسب و کار بومی، آشنایی با فرآیند راه اندازی کسب و کار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه­ کارآفرینی برگزار خواهد شد.
مرادیان با بیان اینکه طرح ملی توان افزائی بانوان با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان برگزار می شود، اظهار داشت: در این طرح 100 جوان علاقه مند استان شناسایی و به مدت سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای این طرح بهرمند می شوند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: این طرح ویژه بانوان استان بوده و حداکثر 30 درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقه مندی به مردان اختصاص پیدا می کند.
وی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این طرح با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده، گفت: جوانان علاقه مند به خویش فرمایی، صاحب ایده و کسب و کار نو می توانند در این طرح شرکت کنند.
وی شرط سنی حضور شرکت کنندگان در این طرح را 20 تا 40 سال دانست و افزود: ثبت نام از واجدین شرایط تنها از طریق سامانه انجام و مخاطبان نهایی در پایان انتخاب می شوند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین به خدمات ارائه شده، یادآور شد: افراد با حضور در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزش در زمینه جست و جوی فرصت های کسب و کار و کارآفرینی، ایده یابی، بوم مدل کسب و کار و ترسیم نقشه راه با الگوی کارآفرینان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند.
زمان نهایی برگزاری این رویداد پس از ثبت نام و انتخاب متقاضیان تعیین و به اطلاع رسانی می شود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.