به گزارش ایرنا،در این یاداشت که توسط عبدالرضا شاهرودی نوشته شده، آمده است: چنانکه در خبرها آمده حزب الله لبنان از دستگیری یکی از اعضای بلندپایه امنیتی خود به عنوان جاسوس اسرائیل خبر داده است این همان نکته ای است که همواره مود تاکید رهبر و انقلاب و دیگر دوستداران انقلاب اسلامی بوده است.
این یادداشت افزوده است: جاسوس ها چنانکه در اصطلاح ما جاری شده است نفوذی ها، می توانند در نقش های مختلف قرار گیرند، اما به نظر با قرارگرفتن در دو جایگاه است که خطرشان صد چندان می شود یکی در جایگاه نیروهای امنیتی چنانکه در حزب الله لبنان واقع شد و دوم در جایگاه دوستان افراطی که وظیفه شان ایجاد تفرقه در میان نیروهای انقلاب است.
نویسنده این یادداشت ادامه داده: آنچه می نویسم فقط مربوط به جریان چپ یا راست نیست ولی طبیعی است که بیشتر به دوستان اصولگرا متوجه خواهد شد، چرا که معمولا طرد کنندگان در میان ایشان بیشتر یافت می شوند.
باور کنید کاری که در دولت های نهم و دهم واقع شد و آنچه در داستان حوادث 88 اتفاق افتاد از انفجار بمب اتم، بیشتر به جامعه ما ضربه زد.
تیتر اول هفته نامه تابان نیز به سخنرانی مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ فرهنگیان بوئین زهرا اختصاص یافته است.
پزشکیان در بخشی از صحبت های خود با بیان اینکه عدالت اجرا نشده، مکانیزم پرداخت حقوق در کشور را ناعادلانه و ظالمانه دانسته است چرا که یک مدیر می تواند به راحتی 100میلیون تومان درآمد داشته باشد و فردی با همان وضعیت 2 میلیون حقوق دریافت کند که در هیچ جای دنیا چنین وضعیتی وجود ندارد.
حجت الاسلام شیخ قدرت الله علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: اکنون که آمریکا از معاهده برجام خارج شده، بسیار جای شگفتی است که صدا و سیما و بسیاری از منتقدان قبلی برجام در داخل کشور، مدافع برجام شده اند.
وی با یادآوری اینکه منافقان و برخی افراد، نسبت به روحانیت کینه و عداوت دارند، برجام را موضوعی مرتبط با استقلال کشور دانست و تاکید کرد: در شرایط فعلی نباید غیرمنصفان عملکرد دولت و رییس جمهور و دیگر مسوولان کشور را نسبت به امور مهم زیرسوال ببرند چرا که این امور به استقلال کشور گره خورده است، هرچند امکان دارد گلایه و انتقادهایی هم وجود داشته باشد.
در ستون 'محرمانه نیست' هفته نامه تابان نیز مطالبی چون واکنش عارف به انتقاد از سکوت بلندمدتش، تایید رسمی دفن مومیایی رضاشاه، احضار عاملان وحشت در پردیس کوروش و بازگشت مجزی با پرونده رسوایی اخلاقی به صدا و سیما به چشم می خورد.
هفته نامه تابان نشریه اصلاح طلب استان قزوین است که به مدیرمسئولی محمد علیخانی منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.