به گزارش ایرنا، این میزگرد شامگاه یکشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه رضا نیک روشت مدیرکل گمرک استان برگزار شد.
در این میزگرد، راهکارهای افزایش صادرات استان، نوسانات نرخ ارز، راه اندازی پایانه های صادراتی در استان و نیز نقش صادرات در اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
همچنین، پیشنهاد احداث شهرک پایانه های صادراتی توسط اعضای اتحادیه صادرکنندگان استان که در این جلسه حضور داشتند مطرح و در خصوص نقش آن در افزایش تولید و صادرات تبادل نظر صورت گرفت.
علی اکبر کبیری، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، احمد بارگاهی سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری، مجید آهنگران نماینده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، مهدی بخشنده رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان به همراه مهدی عبدیان، مهدی جباری و غلامحسین جعفرزاده از صادرکنندگان نمونه قزوین دیگر حاضران این میزگرد بودند.
استان قزوین در سال گذشته 811 میلیون دلار صادرات داشته که این میزان از نظر وزنی 21 و از نظر ارزشی 39 درصد نسبت به سال 95 رشد داشته است.
مشروح این میزگرد طی روزهای آینده از سوی ایرنا مرکز قزوین منتشر می شود.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.