به گزارش ایرنا،بهمن طاهرخانی روز پنجشنبه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، افزود: کار و اندیشه خیر در ذات خود امری پسندیده و مطلوب در جامعه است به طوری که داشتن حتی نیت خیر ثواب و پاداش اخروی به همراه دارد.
وی اضافه کرد: مدرسه سازی در تفکر اسلامی و مشرب دینی کاری خیر و امری نیک به شمار می رود و در آموزه های اسلامی بر پیشی گرفتن در اجرای این امر پسندیده تاکید شده است.
طاهرخانی با بیان اینکه خیران به مردم دنیا خیر می رسانند،افزود: خیران با مال خود به معنای واقعی کلمه جهاد می کنند به ویژه در این شرایط سخت که سران دیوانه و بی تدبیر آمریکا با عهده شکنی های بی سابقه در معاهده های بین المللی حوادث ناگواری را برای جوامع بشری ایجاد می کنند.
وی اضافه کرد: فعالیت خیران رنج محرومان را کاهش داده و جامعه را از آسیب های اجتماعی دور می سازد.
1500 میلیارد تومان در سراسر کشور توسط خیران هزینه می شود
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: امروز کشور بیش از گذشته به خدمات خیران نیازمند است.
داوود محمدی افزود: خیران مدرسه ساز سال گذشته 85 میلیارد ریال و امسال 120 میلیارد ریال برای مدرسه سازی در استان تعهد داده اند.
وی اضافه کرد: باید دست این خیران را که سرمایه های خود را در این شرایط سخت اقتصادی بدون چشمداشت صرف توسعه فضاهای آموزشی و علم آموزی فرزندان میهن اسلامی می کنند، بوسید.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.