به گزارش ایرنا، مردم قزوین در راهپیمایی یکپارچه و پرشور امروز اظهارات و اقدام عهد شکنانه اخیر ترامپ، رییس جمهوری خیره سر آمریکا را در خروج از برجام به شدت محکوم کردند.
شهروندان قزوینی در این راهپیمایی مسیر مسجد النبی (ص) میعادگاه نماز جمعه تا میدان آزادی را طی کردند و همنوا با هموطنان خود با سردادن شعارهای الله اکبر الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست بار دیگر نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.
نمازگزاران قزوینی در این راهپیمایی علاوه بر سردادن شعارهای ضدآمریکایی-اسرائیلی با آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل نفرت و انزجار خود را از پیمان شکنی آمریکا در معاهده بین المللی برجام نشان دادند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان این مراسم با قرائت بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز انزجار و نفرت عموم مردم متدین و انقلابی قزوین از سیاست های جنگ طلبانه و ضد انسانی آمریکا و رژیم جنایت کار اسرائیل را اعلام کرد.
ترامپ، رییس جمهوری آمریکا هفته جاری خروج کشورش از برجام را که برخلاف عرف و رویه معاهدات بین المللی و نشانه ای آشکار از عهده شکنی آمریکایی ها است را اعلام کرد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.