به گزارش ایرنا، داود محمدی روز شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور علی رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: وضع محیط کسب و کار و سیر نزولی صنایع ایجاب می کند که برای حفظ وضعیت واحدهای تولیدی تلاش بیشتری کنیم.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه تلاطم نرخ ارز در کشور بسیاری از واحدهای تولیدی را تحت تاثیر خود قرار داده، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و سایر شرکت های خدمات رسان باید با هم افزایی و همدلی برای کمک به این واحدها اقدام کنند.
به گفته این نماینده مجلس، با توجه به نهادینه شدن اقتصاد بانک محور، بانک ها باید برای جهت دهی و کسب نتیجه مثبت اقدام کرده و تا جایی که قانون به آنها اجازه می دهد، همکاری لازم را به عمل آورند.
محمدی با بیان اینکه تلاطم نرخ ارز بر صنعت این استان تاثیر فراوانی برجای گذاشته، گفت: باید به واحدهای تولیدی آسیب دیده در این زمان کمک کرد اما در عین حال نیز واحدهای دارای سوء مدیریت که حتی تزریق بودجه به آنها کمکی نکرده، باید کنار گذاشته شوند.
وی در پایان افزود: امیدواریم با همکاری همه مسئولان به روزی برسیم که شاهد حل مشکل واحدهای تولیدی و نیز رفع مشکل تکنولوژی های فرسوده در آنها و نیز طرح های توسعه و بازاریابی باشیم.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.