حکمت الله داودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح 700 میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده که 250 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سال جاری خواهد بود.
وی اضافه کرد: بهره برداری از این طرح بخش زیادی از ترافیک شمال قزوین را به داخل شهر کاهش داده و در حاشیه آن نیز مسیر دوچرخه سواری و گذرگاه پیاده پیش بینی شده است.
داودی، اضافه شدن 10 دستگاه اتوبوس اسکانیا به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین را از دیگر برنامه های هفته شوراها اعلام کرد و ادامه داد: برای خرید این تعداد اتوبوس 100 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی از تحقق کامل بودجه سال گذشته شهرداری قزوین خبر داد و گفت: بودجه سال جاری این شهرداری نیز 6 هزار و 300 میلیارد ریال برآورد شده و تمام تلاش خود را برای تحقق 100درصدی آن به کار خواهیم گرفت.
داودی با اشاه به آغاز نخستین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 78، افزود: شورای شهر به عنوان مجموعه مردمی نیازها و مشکلات شهری را بررسی و سیاست گذاری کرده و پس از تصویب آنها را به شهرداری ابلاغ می کند.
وی همچنین نظارت بر عملکرد شهرداری را نیز از مهم ترین وظایف شورای شهر دانست و ادامه داد: یکی دیگر از اساسی ترین کارهای شورا تصویب بودجه سالانه است که در پایان هر سال ابلاغ می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در پایان اضافه کرد: با تاسیس شورای شهر تصمیم گیری های یک نفره حذف و همه تصمیم ها با خرد جمعی در جهت رفع نیازهای شهروندان یک شهر، اتخاذ می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.