به گزارش ایرنا، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین پنجشنبه شب در این مراسم گفت: جشنواره ملی فرهنگ وسنن ایرانی در سال های آینده نیز باید تداوم یابد.
علیرضا آشناگر افزود: فرهنگ و آیین های اقوام ایران ظرفیت لازم را برای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه دارند که نباید به سادگی از این موضوع عبور کنیم.
وی اظهار کرد: چنین برنامه هایی به تقویت گردشگری قزوین و معرفی ظرفیت های فرهنگی استان به مردم کشور کمک می کند.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم گفت: تدارک و اجرای برنامه های شاد و مفرح برای مناسبت های مختلف مورد توجه اعضای شورا قرار دارد.
حکمت الله داوودی افزود: جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی با استقبال بالای شهروندان و گردشگران روبرو شد و نشان داد که برگزاری این گونه برنامه ها یکی از نیازهای فرهنگی جامعه است.
وی اظهار کرد: هنرمندانی از 14 استان کشور در اجرای این جشنواره مشارکت داشتند که در نوع خود کم نظیر بود.
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز در این مراسم گفت: نخستین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در نوروز 97 بود.
محمد درافشانی افزود: تلاش داریم تا سال آینده این برنامه را با کیفیت بهتری برای گردشگران و شهروندان قزوینی برگزار کنیم.
نخستین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی نوروز امسال توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین در سرای سعدالسلطنه و دولتخانه صفوی برگزار شد.
از این جشنواره که در آن 350 برنامه متنوع فرهنگی،هنری و آیینی برگزار شد، 100 هزار نفر دیدن کردند.
در این آیین سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، علی صفری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.