به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه به مناسبت هفته کارگر و در دیدار با اعضای تشکل‌ های کارگری استان کرامت انسان ها را یکی از موضوعات مهم دینی برشمرد و افزود: خداوند بر حفظ کرامت انسان همواره تاکید داشته و ارزش هر انسانی را به میران برخورداری او از تقوا مشخص کرده است.
وی به مشکلات جامعه کارگری و خدماتی اشاره کرد و ادامه داد: کارگران همیشه از اقشار مهم و تاثیرگذار جامعه به شمار رفته و باید همانند همه مردم کرامت آنها مورد توجه قرار گرفته و محفوظ بماند.
امام جمعه قزوین، حمایت از شعار سال را راهکار اساسی برای حل مشکلات اقتصادی برشمرد و گفت: امسال را که رهبر معظم انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نام نهاده‌اند در حقیقت همان حمایت از کارگر، صنعت، اقتدار و اقتصاد ملی است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی با پشتیبانی از کارگران محقق می‌شود، اضافه کرد: کارگران نقش مهم و ارزنده‌ای در تولید کالای با کیفیت دارند و حمایت از آنها بدون شک تحقق شعار سال را به همراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه خرید کالای ایرانی، تولید کالای مرغوب و حمایت مسئولان از تولید سه ضلع اعتلا و تحقق شعار سال است، گفت: همان گونه که کارگران نقش اساسی در تولید کالای با کیفیت دارند، مسئولان و مدیران نیز نقش مهمی در حمایت از صنعت و اقتصاد داشته و نباید در این امر مهم کوتاهی کنند.
امام جمعه قزوین فرهنگ ‌سازی به منظور مصرف کالای ایرانی را امری ضروری دانست و افزود: خوشبختانه فضای فرهنگی جامعه به گونه‌ای ارتقا یافته که مردم بیشتر از گذشته به خرید کالای ایرنی اهمیت می‌دهند و همین امر در پیشرفت صنعت در سال ‌های آینده موثر خواهد بود.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.