به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در دیدار با هیات سرمایه گذاری ترک گفت: هرنوع کمکی لازم باشد برای حمایت از سرمایه گذاران انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به پیشنهاد این سرمایه گذار برای خرید شرکت آپادانا سرام قزوین افزود:این موضوع را با حضور مسئولان کشور بررسی و اگر با کلیت امر موافق بودند در این زمینه اقدام خواهیم کرد.
وی ادامه داد:با کشور ترکیه منافع مشترک سیاسی و اقتصادی زیادی داریم و از سرمایه گذاران ترک استقبال می کنیم.
وی ادامه داد: سرمایه گذاران ترک در قزوین سرمایه گذاری های خوبی انجام داده اند و در زمینه تولید ام دی اف وسایر محصولات فعالیت دارند.
سرمایه گذار ترک نیز در این جلسه گفت:امکان سرمایه گذاری در کشورهای دیگر را داشتیم اما برای سرمایه گذاری در ایران و کارخانه آپادانا سرام اقدام کردیم.
حسن تانیس افزود: در 2 کشور هند و چین نیز برای سرمایه گذاری تحقیق کرده ایم اما به دلیل اشتراکات فرهنگی و دینی به کشور ایران آمده ایم .
وی گفت: هدف ما خرید کارخانه آپادانا سرام است و از 6 ماه پیش از طریق وزیر صنعت وارد ایران شده ایم.
این سرمایه گذار ادامه داد: کارخانه آپادانا سرام سالیانه 30 میلیون متر مربع ظرفیت تولید سرامیک و کاشی دارد که هم اکنون با 800 کارگر سه میلیون متر مربع تولید داشته و از 20 خط تولید تنها یک خط آن کار می کنند.
وی گفت:خرید این کارخانه یا مشارکت در تولید آن از جمله درخواست های ماست که درصورت میسر شدن میزان تولید آن را به 60 میلیون مترمربع در سال رسانده و هزارو 500 نفر اشتغالزایی را تعهد خواهیم کرد.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.