به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز یک شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش شال که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: جهاد کشاورزی باید اجرای طرح های مرتبط به سیستم آبیاری نوین و تغییر الگوی کشت را با جدیت پیگیری کند.
استاندار قزوین با تاکید بر رعایت عدالت در تخصیص حقابه مناطق ازآب رودخانه ها و سدهای در حال احداث،اضافه کرد: باید سهم مناطق و بخش های مختلف از سد نهب تاکستان به ویژه بخش شال توسط شرکت آب منطقه ای رعایت شود تا همه سهامداران بتوانند براساس حقابه خود به شکل عادلانه از این منبع بهره مند شوند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: باید تصمیم ها و مصوبه هایی در حل مسائل و مشکلات مناطق و بخش ها اتخاذ شوند که قابلیت اجرایی داشته باشند.
استاندار قزوین تاکید کرد: باید از دادن هر گونه وعده غیرقابل تحقق که منجر به بی اعتمادی مردم شود پرهیز کرد.
وی افزود: در نشستی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ها و موضوعات مختلف تشکیل می شود باید مدیریت زمان را جدی گرفت و از طرح هرگونه مباحث حاشیه ای و غیر ضروری پیشگیری کرد.
در ادامه این نشست درخصوص مسائل و مشکلات بخش شال از جمله اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر،تکمیل طرح های عمرانی، اجرای طرح تجمیع آبیاری کم فشار،پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به باغداران خسارت دیده ،اجرای طرح سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شال و حمایت از واحدهای تولید آجر بحث و گفت و گو شد.
بخش شال به مرکزیت شهری به همین نام از توابع شهرستان بویین زهرا در جنوب استان قزوین است.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.