حسین رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط جوی مناسب هم اکنون عملیات اجرایی 18 طرح راهسازی در سطح راه های اصلی این استان از سوی پیمانکاران آغاز شده است.
وی با اشاره به برخی از این طرح ها، ادامه داد: عملیات اجرایی چهار خطه شدن جاده رحیم آباد- دانسفهان به طول 55 کیلومتر که 35 کیلومتر آن اجرا و 10 کیلومتر دیگر نیز به مناقصه گذاشته شده و احداث باند دوم مسیر شامی شاپ - دانسفهان در شهرستان تاکستان به طول 29 کیلومتر بوده که 20 کیلومتر آن آسفالت و مابقی آن نیز در حال انجام است.
به گفته وی، مطالبات پیمانکاران در 2 پروژه یاد شده 95 میلیارد ریال بوده که با وجود آن عملیات اجرایی این طرح ها در سال جاری ادامه خواهد یافت.
وی، احداث باند دوم جاده قدیم قزوین-آبیک را از دیگر طرح های مهم راه های اصلی استان قزوین برشمرد و گفت: طول این مسیر 35 کیلومتر بوده که 10 کیلومتر آن از سوی پیمانکار پروژه آسفالت شده است.
رحمانی به پروژه آبنمای رجایی دشت واقع در رودبار الموت شرقی اشاره و اضافه کرد: این طرح با 13 میلیارد ریال اعتبار در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار بوده و عملیات اجرایی آن نیز در آینده نزدیک آغاز می شود.
استان قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه ، 292 کیلومتربزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.