به گزارش ایرنا، ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است که مسابقات آن بر روی وسیله‌ای به نام ترامپولین انجام می‌شود.
تیم های ملی جوانان و بزرگسالان ترامپولین ایران خود را برای حضوری قوی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی و انتخابی المپیک جوانان آماده می کنند.
این اردو از 22 اردیبهشت ماه جاری در سالن امام علی (ع) شهر الوند آغاز و به مدت 2 هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

**شرایط جسمی و ذهنی ملی پوشان خوب است
سرمربی تیم های ملی ترامپولین جوانان و بزرگسالان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: سالن های ترامپولین استاندارد در کشور بسیار کم بوده و میزبانی قزوین از این اردو با داشتن 2 دستگاه ترامپولین استاندارد که بی نظیر هم هستند، جای تقدیر دارد.
ناصر خضری افزود: هم اکنون ملی پوشان در شرایط خوب جسمانی و ذهنی قرار داشته و امیدواریم با انجام اردوهای فشرده آنها را به سطح آمادگی کامل تری برسانیم.
وی ادامه داد: امکانات ارائه شده در استان قزوین نسبت به سایر استان های کشور بهتر بوده و مشکل خاصی در زمینه مسایل رفاهی و فنی مشاهده نمی شود.
به گفته خضری، ملی پوشان در این اردوی آمادگی تمرینات خود را زیر نظر سه مربی به نام های ماهان باژرنگ،مهدی نیرومند و مهدی علیزاده پیگیری کرده تا با آمادگی کامل به رقابت های انتخابی المپیک آرژانتین و قهرمانی آسیا در فیلیپین اعزام شوند.

**قزوین میزبان سومین مرحله اردوی آمادگی تیم های ملی ترامپولین است
یکی از مربیان ترامپولین حاضر در اردوی آمادگی تیم های ملی گفت: در حال حاضر سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان را به میزبانی قزوین و الوند پشت سر می گذاریم.
ماهان باژرنگ با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی تیم های ملی ترامپولین در شهرهای کرمان و تهران، ادامه داد: مراحل چهارم و پنجم آمادگی این تیم ها در شهرهای قزوین و کیش پیگیری خواهد شد.
وی اضافه کرد: ملی پوشان حاضر در شهر الوند خود را برای بازی های آسیایی که اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود، آماده می کنند.
این مسئول ورزشی در پایان افزود: ملی پوشانان ترامپولین هم اکنون از آمادگی خوبی برخوردار بوده و امیدواریم این روند رو به رشد آنان در مراحل بعدی اردوها نیز ادامه یابد.

**ملی پوشان از امکانات اردوی قزوین رضایت دارند
یکی از ملی پوشان حاضر به خبرنگار ایرنا گفت: اردوهای تیم ملی نسبت به دوره های قبل بهتر شده و تجهیزات و امکانات پیشرفته تری را شاهدیم که این مساله در میزان افزایش آمادگی جسمانی ورزشکاران نقش موثری دارد.
رضا رفیع با اظهار رضایت از اردوی آمادگی الوند، گفت: امیدوارم با ادامه روند رو به رشد ملی پوشان در اردوها، تا قبل از مسابقات به مرز آمادگی ایده آل مربیان تیم برسیم.

** 14 ورزشکار در اردوی قزوین حضور دارند
دبیر هیات ژیمناستیک استان قزوین نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: شورای فنی فدراسیون ژیمناستیک کشور شهر الوند را برای میزبانی سومین اردوی آمادگی تیم های ملی ترامپولین انتخاب کرده است.
کامران داودی افزود: اردوی تیم ملی ژیمناستیک کشور که قرار بود از 25 فروردین در سالن امام علی شهر الوند آغاز شود به دلیل برگزاری اردوی ترامپولین، به لرستان منتقل شد.
این مسئول ورزشی با اشاره به اردوی آمادگی ترامپولین بزرگسالان کشور در قزوین، اضافه کرد: این اردو از 22 فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه در سالن ورزشی امام علی (ع) شهر الوند با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان،شهرداری الوند و هیات ژیمناستیک استان ادامه خواهد داشت.
به گفته داودی،از میان 14 ورزشکار حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی ترامپولین، رضا رفیع از قزوین با تشخیص مربیان تیم های ملی حضور یافته است.
دبیر هیات ژیمناستیک استان قزوین اضافه کرد: در 2 بازدید انجام شده امکانات رفاهی، اسکان و تغذیه ارائه شده در اردوی الوند مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت رضایت ملی پوشان را به همراه داشته است.
وی خاطر نشان کرد: قزوین در سال گذشته 2 کلاس داوری درجه سه بانوان، مربیگری درجه سه ترامپولین و 2 اردوی ژیمناستیک هنری را میزبانی کرد و از این نظر سال خوبی را پشت سر گذاشت.
داودی، رشته ژیمناستیک در قزوین را دارای هفت زیرشاخه دانست و گفت: ورزشکاران شاخص این رشته در رقابت های مختلف کشوری حضوری فعال داشته و از این نظر هیات استان از عملکرد قابل قبولی نیز برخوردار بوده است.
سال گذشته پنج هزار و 300 ژیمناستیک کار قزوینی بیمه ورزشی دریافت کردند که از این تعداد سه هزار و 300 نفر مرد و مابقی نیز بانوان بودند.
شهر الوند مرکز شهرستان البرز در 14 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.