به گزارش ایرنا، سیروس صارمی روز چهارشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین افزود: رسالت استاندارد علاوه بر حمایت از حقوق مصرف کننده، پشتیبانی از بخش تولید است.
وی با بیان اینکه ماموریت های سازمان ملی استاندارد در راستای پیشبرد شعار سال است،اظهار کرد: هدف ما کمک به تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان و شکوفایی صنایع داخلی است.
صارمی با بیان اینکه استاندارد می کوشد تا کالاهای ایرانی جایگاه مناسبی در بازارهای داخلی و خارحی داشته باشند، خاطرنشان کرد: یک کالا در صورت برخورداری از مرغوبیت و کیفیت مناسب می تواند حضور مداوم در بازار داشته و مشتریان را به سوی خود جلب کند.
مدیرکل استاندارد قزوین اظهار کرد: استاندارد و مرغوبیت کالاهای داخلی را باید به سمت و سویی ببریم که آنها علاوه بر جذب بازارهای داخلی در حوزه صادرات نیز به شکل پررنگ فعال شوند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه مردم به نشان استاندارد اعتماد کامل دارند،اظهار کرد: این موضوع موجب افتخار ماست و رسالت ما در حمایت از حقوق جامعه را نیز سنگین می کند.
صارمی به نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ استاندارد نیز اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل اصلی اعتماد مردم به مجموعه استاندارد فعالیت و کمک رسانه ها به ماست.
مدیرکل استاندارد قزوین، اطلاع از فعالیت های دستگاه ها از جمله استاندارد را از مطالبات مردم دانست و اظهار کرد: این موضوع جز با کمک و همکاری رسانه ها میسر و ممکن نیست و در این خصوص برای همکاری با اصحاب رسانه استان آمادگی کامل داریم.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین نیز در این دیدار به نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های مهم رسانه ها در سال جاری باید کمک به دستگاه ها برای تحقق شعار سال و جهت دهی به آرا و نظرات مردم در راستای جلب مشارکت آنها برای حمایت از کالای ایرانی باشد.
علی حیدرشاه حسینی گفت: ایرنا قزوین آمادگی کامل دارد تا با تولید محصولات و فرآورده های مختلف خبری همکاری تنگاتنگی با اداره کل استاندارد در راستای ترویج فرهنگ استاندارد و حمایت از کالای ایرانی داشته باشد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.