غلامرضا حقایق پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت روز جانباز افزود: در این طرح با حضور ائمه جمعه شهرها از خدمات جانبازان تجلیل خواهد شد.
این مسئول در ادامه گفت: میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و ایام بزرگداشت مقام جانبازان، بهانه‌ای است تا ایثار و مقاومت این قشر در سطح جامعه مطرح و تبیین شود.
وی اظهار کرد: جانبازان با حضور ارزشمند خود برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول دفاع مقدس و پس از آن، نقش ماندگاری از خود به جای گذاشتند و وظیفه ماست که پاسداشت خدمات آنان باشیم.
حقایق پور ادامه داد: براساس آخرین آمار، استان قزوین دارای هفت هزار و 11جانبار با درصدهای مختلف است و تاکنون 30 تن از جانبازان آن بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.
وی،اجرای طرح سپاس و دیدار با جانبازان و خانواده های شهدا و برگزاری نمایشگاه پیرامون حضور جانبازان استان در صحنه های مختلف و گلباران و غبارروبی قطعه ایثارگران استان و محل دفن جانبازان شهید را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.
حقایق پور افزود: برگزاری یادواره شهدای جانباز و گلباران و غبارروبی قبور مطهر آنان، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و ادارات و تجلیل از کارکنان جانباز بنیاد شهید نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته جاری به مناسبت روز جانباز است.
چهارم شعبان برابر با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) به عنوان روز جانباز نام گذاری شده است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.