به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری درمورد جزییات این 2 سانحه افزود: در سانحه جاده اقبالیه-قزوین محدوده چهارراه نسیم شمال یک دستگاه خودروی پراید با یک عابر پیاده برخورد کرد.
وی اضافه کرد: متاسفانه عابر90 ساله در این سانحه به علت شدت جراحات وارد شده در دم فوت کرد.
این مسئول انتظامی همچنین گفت: کارشناسان علت حادثه را فقدان توجه به جلو از جانب راننده سواری پراید نسبت به عابر اعلام کردند.
سرهنگ بیگلری همچنین در ادامه اضافه کرد: در سانحه دیگر براثر واژگونی خودروی سمند در روستای مهدی آباد سرنشین زن 20 ساله آن در دم فوت کرد و راننده مصدوم خودرو نیز توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.
رییس پلیس راه استان قزوین علت حادثه را ناتوانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد.

**چهار قاچاقچی مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند
در خبری دیگر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: طی سه عملیات پلیسی با دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر بیش از پنج کیلوگرم انواع مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ بیژن خدایی ادامه داد: در بازرسی خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین-کرج با توقف یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه اتوبوس مشکوک به ترتیب یک کیلوگرم هروئین و 200 گرم شیشه و یک کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی همچنین گفت: در اقدامی دیگر با همکاری پلیس شهرستان البرز یک دستگاه پژو پارس حامل مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و در بازرسی از آن سه کیلوگرم تریاک کشف شد.
9884*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.