به گزارش ایرنا، این مراسم به مناسبت گرامیداشت مبعث رسول گرامی اسلام(ص) توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سالن ورزشی کوثر بوستان ملت برگزار شد.
در این برنامه که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، هنرمندان به اجرای برنامه های متنوع و شاد پرداختند.
جمعی از مسئولان حوزه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این برنامه حاضر بودند.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام(ص)،گفت: مبعث منشاء و مبداء یک حرکت عظیم در راستای اصلاح انسان ها و حرکت آنان به سمت داشتن یک جامعه اخلاقی و سعادتمند بود.
زرآبادی خاطرنشان کرد: رسول گرامی اسلام (ص) منادی توحید و پیام آور صلح و دوستی برای جهانیان بودند و برای مسلمین افتخار است که حضرت ختمی مرتب پیامبر آنهاست.
وی با بیان اینکه جامعه اسلامی امروز نیازمند است تا هرچه بیشتر خود را با آنچه حضرت محمد(ص) از مسلمانان انتظار و توقع داشتند تطبیق دهد،افزود: جشن مبعث فرصتی برای تعمق و تامل بر سیره و رفتار و مبانی اخلاقی پیامبر گرامی اسلام در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی است.
رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین توسط سازمان فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شهرداری برگزار شد.
محمد درافشانی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت اعیاد مذهبی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار دارد،افزود: برگزاری این مراسم ها را با هدف ترویج فرهنگ دینی، توسعه مبانی معرفتی در حوزه های مذهبی و ایجاد روحیه نشاط بین شهروندان دنبال می کنیم.
27 رجب مصادف با سالروز بعثت و برگزیده شدن حضرت محمد(ص) به عنوان پیامبر اسلام است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.