به گزارش ایرنا،آیت الله عبدالکریم عابدینی در‌ خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به تحرکات اخیر صهیونیست ها در منطقه،افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی هر زمان که اراده کنند بساط رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار برچیده می شود.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و حامی مستضعفان و برعلیه ستمگران و ظالمان است، اظهار کرد: در شرایط امروز بهترین گزینه برای صهیونیست ها این است که خودشان بساطشان را چیده و سرزمین های اسلامی را تحویل صاحبان اصلی آنها بدهند.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه اسرائیل قدرت مقابله با ایران را دارا نیست،اضافه کرد: رژیم صهیونیستی همواره بعد از انقلاب اسلامی ایران را تهدید کرده و در حال حاضر نیز بحث نابودی سوریه طرح می کند غافل از اینکه همچون گذشته این ها صحبت ها گزافه گویی است و به نتیجه ای نخواهد رسید.
وی با بیان اینکه فتنه و جنگ اندوزی مستکبران در همه عالم وجود دارد،خاطر نشان کرد: به یاری خداوند و با استقامت و مقاومت مردم سوریه نقشه دشمنان این کشور بی نتیجه خواهد ماند و این سرزمین از دست مستبکران رهایی خواهد یافت.
خطیب نماز جمعه قزوین همچنین گفت: تروریست ها که آمریکا،انگلیس و فرانسه همیشه یاور آنان بوده اند امروز به بن بست رسیده اند و راهی جزقبول شکست و بیرون رقتن از منطقه ندارند.
وی ادامه داد: این گونه ماندن تروریست ها در سوریه جز شکست بیشتر و هزینه افزون تر برایشان چیزی دربر ندارد.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از خطبه های خود به پیش رو بودن عید مبعث اشاره کرد و گفت: مبعث بزرگترین حادثه تاثیرگذار در عالم بشریت است.
وی،عید مبعث را روزی تاریخی دانست که در آن روز بشر از تاریکی و ظلمت نجات یافته و به اوج عزت و اقتدار می رسد.
آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: ماه رجب حاوی ارزشهای معنوی و فواید ملکوتی فراوانی است که آن را در میان ماههای قمری خاص می کند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: همه مسلمین جهان باید قدر و منزلت این نعمت بزرگ الهی را بدانیم.
امام جمعه قزوین در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) به تشریح ویژگی های بارز شخصیتی آن حضرت،پرداخت.
آیت الله عابدینی در ادامه به داشتن عدل در بین آحاد جامعه تاکید کرد و افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا چراغ عدالت در دل همه ما روشن شود و انگیزه عدالت خواهی در دلمان به وجود آید.
وی بر داشتن اخلاق الهی تاکید کرد و گفت: با گسترش اخلاق الهی در سطح جامعه شاهد بیکاری و وضعیت بد اقتصادی نخواهیم بود.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.