دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اخبار منتشره در فضای مجازی در خصوص افزایش قیمت عوارضی آزادراه قزوین-زنجان صحت ندارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی پیرامون انتشار شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت عوارضی آزادراه قزوین- زنجان گفت: هیچ گونه افزایشی در عوارضی آزادراه قزوین- زنجان صورت نگرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اخبار منتشره در فضای مجازی در خصوص افزایش عوارضی آزادراه قزوین-زنجان صحت ندارد.

صادقی نیارکی افزود: پس از انتشار اخباری در فضای مجازی و کانال های تلگرامی مبنی بر این که در آزادراه قزوین- زنجان قیمت عوارضی افزایش یافته است به صورت سرزده و نامحسوس از عوارضی مذکور سرکشی و بازدید به عمل آمد و هیچ گونه افزایش قیمتی مشاهده نشد و قیمت عوارض دریافتی از خودروهای عبوری طبق تعرفه های سابق صورت می پذیرفت.

دادستان مرکز استان خاطر نشان کرد: پس از ممنوعیت دریافت عوارض در آزادراه قزوین-زنجان در دی ماه سال گذشته و با هماهنگی های صورت گرفته کلیه عوارضی های دریافتی از خودروهای عبوری در حساب بانکی ویژه جهت هزینه در راستای نگهداری و تعمیر آزادراه واریز می شود که نظارت های لازم نیز در این خصوص از سوی دادستانی استان صورت می پذیرد.

این مقام قضایی افزود: در آزادراه قزوین-زنجان برخی نقاط با مشکل تخریب آسفالت و خاموش بودن روشنایی در فواصل طولانی و عدم ترمیم گاردریل هایی که در تصادفات تخریب شده و مشکلاتی در علائم راهنمایی و رانندگی وجود داشت که کلیه این عیوب و مشکلات در حال تعمیر و برطرف شدن است و در همین جهت بازدید های مستمری از روند رفع عیوب مذکور از سوی دادستانی استان انجام می پذیرد.

صادقی نیارکی در پایان با ابراز تاسف از انتشار اخبار سراسر کذب و شایعه در فضای مجازی اظهار داشت: متاسفانه فضای مجازی خصوصا کانال های تلگرامی فرصتی را فراهم آورده تا افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به انتشار اخبار کذب و خلاف واقع نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی شایعات و اخبار خلاف واقع در فضای مجازی لازم است مردم اخبار صحیح را از رسانه های رسمی و معتبر دنبال نمایند و توجهی به شایعات فضای مجازی نداشته باشند که در این خصوص نقش خبرنگاران و رسانه ها اعم از جراید و خبرگزاری های رسمی کشور در انتشار اخبار صحیح بسیار مهم و قابل توجه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.