به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور اقتصادی و دارایی استان قزوین،افزود: عرصه مدیریت استانی باید در سطح کشور گسترده شود زیرا چرخش مدیران در استان های مختلف بر تجارب آنها می افزاید.
استاندار قزوین اضافه کرد: وقتی یک مدیر در استان خود ساکن باشد بدون شک تنها می تواند یک تجربه را کسب کند اما با رفتن به سایر مناطق کشور، تجربه اندوزی های کسب شده می تواند در ادامه راه مدیریت وی بیشتر مثمر ثمر باشد.
وی، کسب تجربه را یکی از ابعاد مهم مدیریت برشمرد و ادامه داد: مدیران ما در طول مدت خدمت خود به امر پرورش دادن مدیران زیرمجموعه خود توجه ویژه ای باید داشته باشند چرا که پرداختن به این موضوع خود به خود روند رو به رشدی را برای آنان به دنبال خواهد داشت.
وی، تخصص، آموزش و جسارت را از دیگر ویژگی های یک مدیر موفق دانست و اضافه کرد: همه این موارد در عملکرد یک مدیر محقق می شود و در صورت انجام آن، تمامی مجموعه های تحت مدیریت وی نیز موفق عمل خواهند کرد.
زاهدی به ویژگی های مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی این استان اشاره کرد و گفت: تجربه، کاردانی، صبوری، حسن اخلاق، هماهنگی با مدیران دستگاه های اجرایی، صراحت لهجه و شفاف بودن از جمله ویژگی های بارز سیدمحمدعلی قاسمی در طول خدمتشان در این استان بود.
استاندار قزوین در پایان افزود: امیدوارم مسیری را که مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی این استان در پیش گرفته بود توسط مدیرکل جدید نیز ادامه پیدا کند.
در این مراسم، مدیرکل سابق اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: تا پایان سال گذشته یک میلیارد و 460 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی مصوب در استان داشتیم که حدود 600 میلیون دلار آن محقق شد و در این زمینه نیز رتبه نخست کشوری را کسب کردیم.
سیدمحمدعلی قاسمی افزود: در مدت 11سال خدمت خود، درآمدهای استانی را 930 درصد افزایش داده و در ارزیابی بسیاری از بخش ها نیز حایز رتبه ها برتر کشور بوده ایم.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات 11ساله سیدمحمدعلی قاسمی، فرزین بهنامی فر به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان قزوین معرفی شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.