به گزارش ایرنا، آیت الله علی محمدی تاکندی روز دوشنبه در دیدار رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) قزوین با وی افزود: شعار سال یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر از کالای ایرانی حمایت نکنیم باید شاهد افزایش بیکاری و تعطیلی کارخانجات و از کار بیکار شدن کارگران باشیم.
آیت الله محمدی تاکندی با بیان اینکه علاوه بر حمایت از تولید داخلی باید فرهنگ کار را نیز در میان خود ارتقا بخشیم،گفت: در این صورت اقتصاد ما پیشرفت می کند و دشمن توان ضربه زدن به صنعت ما را پیدا نخواهد کرد.
وی در ادامه به لزوم تقویت وحدت و انسجام ملی اشاره کرد و گفت: نباید اینطور باشد که پای هم را بگیریم و یکدیگر را از میدان بدر کنیم بلکه باید دستهایمان را بهم فشرده و همه در راستای یک هدف حرکت کنیم تا آسیبی به ما وارد نشود.
استاد حوزه های علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اگر با یکدیگر متحد باشیم همه دنیا نیز علیه مان باشند، راهی از پیش نخواهند برد.
آیت الله محمدی تاکندی با بیان اینکه باید مانند انگشتان یکدست مشت های گره کرده باشیم تا قدرت ما در برابر مشکلات و دشمنان افزایش پیدا کند،افزود: اگر غیر از این باشیم ضعیف و ناتوان خواهیم شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از خبرنگاری به عنوان حرفه ای حساس که رسالت سنگینی به دوش دارد، یاد کرد و گفت: امانتداری از اصول این حرفه به شمار می رود و به معنای این است که مطالب و گفته ها همان طور که بیان می شوند، منعکس شوند.
آیت الله محمدی تاکندی با بیان اینکه یک امانتدار امانت را همان طور که به او داده شده تحویل می دهد،افزود: خبرنگاران نیز باید چنین کنند و از وارونه سازی حقایق پرهیز نموده و خوب را بد جلوه نداده و بد را نیز خوب جلوه ندهند بلکه به نشر واقعیت بپردازند.
وی همچنین توصیه کرد تا همه از جمله خبرنگاران برای سعادتمندی در دنیا و آخرت و داشتن حال خوب، به بندگی خدا توجه داشته باشند و سعی کنند تا عبد صالح و بنده خوبی برای پروردگار باشند.
علی حیدرشاه حسینی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران ایرنا می کوشند فارغ از حاشیه های مختلف و براساس اصول حرفه ای و منافع نظام جمهوری اسلامی به رسالت خود بپردازند و در خدمت جامعه باشند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.