معصومه مرادیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف تشکیل این کانون حمایت های همه جانبه حقوقی و بیمه ای از زنان فعال در رسانه ها است.
وی اظهار کرد: بازدید هفتگی از روستاهای محروم و تشکیل نشست با زنان مقیم روستا و برسی مشکلات آنان از دیگر برنامه های این اداره کل درسال جاری است.
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و تشکیل نشستهایی با زنان روستاها، مسائل و مشکلات جامعه زنان روستایی با پیگیری این اداره کل رفع خواهد شد.
وی افزود: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار وبرسی اوضاع حقوقی و مالی آنان یکی از موضوع های مهم در حوزه بانوان است که در برنامه ششم توسعه نیز به طور جدی مورد توجه قرارگرفته است.
مرادیان با یادآوری برگزاری اولین مجمع حقوقدانان حامی زنان قزوین خاطر نشان کرد:در این مجمع مقرر شد اعضای کانون وکلای دادگستری با مشاوره رایگان به زنان، گامی اساسی در افزایش دانش حقوقی بانوان قزوینی و آشنایی آنان با حقوق خود بردارند.
براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 استان قزوین یک میلیون و 273 هزار و 761 نفر جمعیت دارد که 650 هزار و 499 نفررا مردان و 623 هزار و 262 نفر را نیز زنان تشکیل می دهند.
6104/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.