به گزارش ایرنا، علی پرزحمت روز شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با بیان گزارشی از روند پرداخت تسهیلات در سال گذشته، افزود: 508 واحد تولیدی این استان از محل تسهیلات ستاد رونق تولید سه هزار و 890 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
به گفته وی، تاکنون 432 فقره تسهیلات بانکی به میزان چهار هزار و 590 میلیارد ریال نیز به پرداخت مستقیم در بخش های صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطر نشان کرد: 23 طرح تولیدی و صنعتی استان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی خود 270 میلیارد ریال و 196طرح صنعتی سرمایه در گردش نیز با 2 هزار و 790 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در این نشست با اشاره به رشد بالای بازدید گردشگران از آثار طبیعی و تاریخی استان، گفت: سه میلیون 570 هزار مسافر و گردشگر در نوروز امسال از جاذبه های گردشگری قزوین بازدید کردند.
محمدعلی حضرتی افزود: 242 هزار اقامت نیز در تعطیلات نوروزی امسال در هتل ها، مهمان پذیرها، مدارس، خانه های معلم، مهمانسراهای دولتی، خانه های مسافر و اقامتگاه های بوم گردی به ثبت رسید.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.