در این مطلب که به قلم زهرا جباری نوشته شده می خوانیم: در حالی که سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ، امروز بخش قابل توجهی از نیاز شهروندان قزوینی را به تاکسی آنلاین تامین کرده و نه تنها رانندگان آژانس ‌های تاکسی تلفنی که برخی از رانندگان تاکسی‌های زرد رنگ نیز به ناوگان پر شمار اسنپ پیوسته‌اند؛ سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اقدام به راه‌اندازی تاکسی اینترنتی «بادسان» در این شهر کرده است.
این گزارش افزوده است: این اقدام در حالی است که برخی خبرها گویای حضور سرویس‌های قدرتمند تاکسی آنلاین دیگری چون تپ‌سی؛ کارپینو و ماکسیم در شبکه حمل و نقل درون شهری قزوین دارد. اقدام سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در پی آن صورت گرفت که روش‌هایی چون پلمب دفتر اسنپ در این شهر و شکایت تاکسیرانان از این سرویس تاکسی آنلاین برای ممانعت از فعالیت اسنپ در قزوین به نتیجه‌ای نرسید و روز به روز بر دامنه فعالیت آن افزوده شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین که مخالفت هایش با فعالیت تاکسی های آنلاین بدون نظارت این سازمان راه به جایی نبرد؛ پس از راه‌اندازی تاکسی آنلاین «بادسان» معتقد است: با گرایش مردم به استفاده هرچه بیشتر از امکانات فضای مجازی، استقبال آنان به استفاده از خودروهای اینترنتی افزایش یافته و این امر موجب شده شرکت‌های اینترنتی مختلفی راه‌اندازی شود و بر همین اساس، سازمان تاکسیرانی هم برای ارائه خدمات مطلوب و ایمن به شهروندان با همکاری تاکسیرانان و آژانس‌های تاکسی تلفنی اقدام به راه‌اندازی تاکسی اینترنتی «بادسان» کرده است.
شماره جدید روزنامه ولایت در مطلبی با تیتر جایگزینی برای شهردار معزول که توسط مهدی رضایی نوشته شده به موضوع برکناری یدالله لطفی شهردار سابق و انتخاب مریم نخستین به عنوان شهردار جدید پرداخته است.
این روزنامه در شماره جدید خود همچنین به مناسبت هشتاد و چهارمین سالمرگ اشرف الدین حسینی قزوینی (به نسیم شمال) روایتی کوتاه از زندگی وی ارایه کرده و نوشته است:
اشرف‌الدین از آن رو که درد فقر و تبعیض و ظلم را با همه وجود خود چشیده بود؛ فریادگر دردهای مردمانی شد که در روزگار تیره و تار، از روزنه انقلاب مشروطیت، آزادی و استقلال از یوغ استعمار و استثمار را می‌جستند؛ مردمانی که فرجام خروششان، نه فقط به این آمال دیرینه منتهی نشد که استیلای دیکتاتوری دیگری در عصر رضاخانی را به دنبال داشت.
ولایت، روزنامه محلی استان قزوین است که به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.